Nytt år, nya möjligheter!
Vi kan summera ännu ett fantastiskt år 2021, för Såklart som bolag. Trots ännu ett år med restrektioner och omställningar kan vi ändå titta tillbaka på året med stärkt självförtroende. Även om vi som alla andra drabbats av en del sjukfrånvaro och andra utmaningar att bita i har tack och lov ingen i vår personal drabbats av allvarliga komplikationer i samband med Covid-19, eller råkat utför någon annan allvarlig olycka i sitt arbete. Vi känner stort stöd från kunder när vi pga sjukdom kanske tvingats med kortvarsel omboka en fönsterputs, och även personalen har varit extra flexibel för att lösa de problem som uppstått om någon tvingats vara hemma på grund av symtom. Under året anställde vi 3 personer, var av 2 lärlingar. 1 av dem erbjöds sedan anställning när lärligstiden var avslutad, och den andre gick vidare till annat jobb. Så vi har med den förstärkningen kunnat serva fler kunder under sommaren och hösten än året innan. I slutet av året ingick vi också ett samarbetsavtal med reco.se som samlar in ömdömen av befintliga kunder. Tack vare det har vi nu kunnat bli "Rekommenderat företag" enligt deras certifiering både 2021 och redan nu i 2022. Och om vi inte redan tackat dig som kund för att du deltagit med din upplevelse av oss som servicföretag så passar vi på att göra det här och nu. STORT TACK! det ger oss ett kvitto på att våra ansträngningar att förmedla "servicekänsla och personlig kontakt" faktiskt når dig som kund. Det har också hjälpt oss att se på vår verksamhet méd kundens ögon och ger oss en och annan vink om vad vi måste jobba hårdare på för att bli ännu bättre. Kika gärna in på reco.se och se vad våra kunder tycker om oss just nu, och vad de har haft för förväntingar på oss.
Om vi nu ska titta framåt 2022, så ser vi fram emot att säsongen ska kicka igång på allvar om några veckor. Just nu försöker vi rekrytera 2 nya fönsterputsare, eftersom vi tror på ett ännu högre tryck denna våren. Så alla fönsterputsre där ute välkomna att kontakta oss så berätttar vi mer. Vi jobbar också vidare på att försöka förenkla för både oss själva, vår personal och framför allt våra kunder under nästa år. Det gör vi genom att köpa in fler digitala plattformar för tex, tidrapportering, bokningssytem, och även nya banktjänster som ska göra det enklare att ta emot fakturan digitalt och även betala sin faktura i sin mobilbank. Så fort vår bank har denna tjänst på plats till privatpersoner kommer vi att testa och erbjuda den tjänsten.
Vi ses!