Kundundersökningen är slutförd.
Under oktober-november och några veckor i december, genomförde vi en kundundersökning för att ta reda på vad våra kunder tycker fungerar bra och mindre bra med oss som fönsterputsleverantör. Vi har fått in över 300 svar på vår enkät, och många uppskattande ord. vilket vi är mycket glada för. Även ett och annat tips på vad vi kan bli bättre på och saker som vi faktiskt kan tillföra våra tjänster. Tex så har vi fått många önskemål om att avtorkning av fönsterbleck ska ingå. Vi har därför under hösten lagt till att vi konsekvent torkar av fönsterblecket på utsidan oavsett om kunden har haft önskemål om det eller inte. Däremot så kommer vi även i fortsättningen att se karmtvätt som en separat beställning, och debitera det. Många har också skrivit att de vill ha fakturan på mail, och det är något vi erbjuder alla våra kunder. Så vill du ha din faktura på mail nästa gång, kan du skicka din mailadress och kundnummer till oss på kontor@saklart.se så lägger vi in det.
Här kommer lite utdrag ur resultatet.
98,4% rekommenderar eller kommer att rekommendera oss till vän eller bekant.
44,3% tycker att vår tjänst levde upp till förväntningarna och 53,5% att det blev bättre eller mycket bättre än förväntat.
Snittbetyget på våra fönsterputsare blev 4,61 av 5,0
Som tack för alla svar skickade vi 3180:- till MIN STORA DAG.